Bijna zover :D - Reisverslag uit Schoonhoven, Nederland van Fiona Arends - WaarBenJij.nu Bijna zover :D - Reisverslag uit Schoonhoven, Nederland van Fiona Arends - WaarBenJij.nu

Bijna zover :D

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

14 November 2011 | Nederland, Schoonhoven

Ohjee, het is bijna zover!!
Inpakstress :D

Over 3 daagjes ga ik dan eindelijk naar Indonesië voor de minorstage. Weken mee bezig geweest, nou ja mee bezig geweest. De stress die ik had was vanwege het visum, de stageopdracht en al het papierwerk voor school. Daar was ik alleen maar bezig en tussen door ook nog opzoek naar een afstudeeropdracht. Nu dat allemaal geregeld is kan de reis beginnen met.... de inpakstress.

Wat moet er allemaal mee??? Het staat allemaal op mijn inpaklijstje en zit nu ook al in mijn rugzak!! Snel hè!!
Ff een ochtendje pakken en ik kan nu al weg, best goed van mezelf (al zal ik vast wel heel veel vergeten zijn :P)

Oeh het gaat nu echt kriebelen...

Donderdag vlieg ik met mijn buddy Samantha via Hong Kong naar Jakarta en gaan we op avontuur :P


  • 16 November 2011 - 10:39

    Paul Rigter:

    Hoi Fiona,
    Ik wens je voor morgen een goede reis. Eeen heel fijne en leerzame tijd,
    Succes met je stage ven vooral heel veel plezier.
    Groetjes
    Paul

  • 21 November 2011 - 17:02

    Selma Voorhout:

    Hoi Fiona
    Ik print het uit en laat het in Marienstein lezen door je collega's
    Wij volgen je.
    Geniet er van
    gr.Selma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fiona

Actief sinds 22 Maart 2008
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 10252

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2013 - 01 April 2014

Vietnam

17 November 2011 - 26 December 2011

International Aid & Development

Landen bezocht: