Up-date - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van Fiona Arends - WaarBenJij.nu Up-date - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van Fiona Arends - WaarBenJij.nu

Up-date

Door: Fiona

Blijf op de hoogte en volg Fiona

18 Januari 2014 | Vietnam, Hạ Long

Even een snelle up-date voor alle nieuwsgierige mensen onder ons ;)

Vanaf 19 december waren we voor drie weken vakantie in Nederland. Super gezellige en drukke tijd achter de rug.

Sinds dinsdag zijn we, met wat obstakels onderweg, weer thuis.
Woensdag is weer normaal begonnen met, Jelle aan het werk en ik de koffers uitpakken. Donderdag weer een bezoekje gebracht aan de markt en ook weer fanatiek aan het sporten gegaan. Vrijdag was weer ons boodschappen daagje en met klap op de vuurpijl een nieuwjaars-etentje van de werf.

Deze zaterdag is een beetje traag begonnen, hebben erg behoefte aan weekend. Jelle is nog eventjes een ochtendje aan het werk en ik ga zo lekker sporten met Julia. Vanavond om weer in het ritme te komen gezellig met ons viertjes eten. En zondag wordt een relax dag.

Vrijdag over een week is het Tết Nguyên Đán, dus dat betekent voor ons vakantie. De tickets en het hotel zijn al geboekt, wij gaan lekker naar Saigon (Hồ Chí Minh)!

Tot het volgende bericht!

P.S. ik zal proberen wat vaker een berichtje te plaatsen ;)

• 19 Januari 2014 - 12:39

Rita Thoen Lekkerkerk:

Hoi Fiona leuk weer een bericht van je te krijgen. Veel plezier met je korte vakantie Saigon.
    Groeten Rita.

• 19 Januari 2014 - 16:15

Cootje:

Leuk om te lezen dat jullie weer terug zijn. ook wel raar. Vorige week stond je nog in mijn kamer :). Alweer vakantie alleen nu daar? Goed leven hoor!
    geniet en succes